خبرهای داغ:
دامغان_ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان با اشاره به اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه در قالب ۲۷۴۰ فعالیت به مناسبت دهه فجر در این شهرستان، گفت: دعوت به مشارکت در انتخابات وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۹۵۷۷۴۷۸
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان در تشریح برنامه‌های دهه فجر که با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات برگزارشد، بیان کرد: امام خمینی «ره» انقلابی را به یاری ملت بزرگ ایران به عرصه ظهور گذاشتند که برکات و دستاوردهای آن بعد از گذشت چهل و پنج سال قابل مشاهده است و تبیین این دستاوردها وظیفه ملی و همگانی است.

تقی پور با اشاره به اینکه این انقلاب ادامه دهنده حرکت انبیا و برگرفته از حماسه حسینی است، گفت: عظمت این انقلاب در مرتبه‌ای است که زمینه ساز عدالت و ظهور حضرت بقیه الله الاعظم است و بصیرت و آگاهی ملت ایران در استمرار این عزت و اقتدار ضروری و با اهمیت می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان با اشاره به برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه در قالب ۲۷۴۰ فعالیت در طول دهه فجر تصریح کرد: بازآفرینی خدمات بسیج در ۴۵ سال گذشته، تبیین گفتمان در برابر سناریوهای دشمن، مردمی سازی برنامه ها، ایجاد فضای آگاهی بخش به جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و ترویج نقش اقشار در انقلاب اسلامی از راهبردهای اصلی بسیج و سپاه شهرستان در اجرای برنامه های این ایام است.

تقی پور گلباران تمثال شهدا، رژه خودرویی و موتوری، مسابقه کتابخوانی بیانیه گام دوم انقلاب، نشست‌های روشنگری با هدف حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، یادواره های شهدا، میقات صالحین، غبارروبی و گلباران گلزار شهدا را از برنامه‌های شاخص دهه فجر عنوان کرد.

وی با اشاره به شعار هفته بسیج « جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» گفت: مسابقات فرهنگی ورزشی، جشن‌های انقلاب و برپایی کاروان‌های شادی در سطح شهر با هدف نشاط اجتماعی و امید آفرینی در جامعه از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه فجر می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان افزود: مقام معظم رهبری حضور در انتخابات را وظیفه و هم حقّ مردم دانستند و گفتند «حضور مردم در انتخابات به معنای حقیقی کلمه لازم است؛ البته انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است که بتوانند قانون‌گذاران، مجریان قانون و یا اعضای مجلس خبرگان را انتخاب کنند.»

تقی پور در ادامه نقش رسانه‌ها را در مشارکت حداکثری در انتخابات پررنگ دانست و افزود: رسانه‌ها با تبیین دستاوردها و رفع شبهات در ایجاد بصیرت و آگاهی بخشی به مردم به جهت انتخاب اصلح و حضور حداکثری می توانند موفق عمل کنند، دعوت به مشارکت در انتخابات وظیفه همگانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار